dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Koster, B. | |
dc.contributor.author | Gruisen, B.G.M. | |
dc.date.accessioned | 2010-08-30T17:00:44Z | |
dc.date.available | 2010-08-30 | |
dc.date.available | 2010-08-30T17:00:44Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5409 | |
dc.description.abstract | Het onderzoek richt zich op de al dan niet stimulerende werking van interdisciplinair onderwijs (in casu van Maatschappijwetenschappen en Engels) bij eindexamenleerlingen VWO van een particuliere school. De conclusie is onthutsend ! | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 366592 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Tearing down the classroom wall :
een onderzoek naar de effecten van interdisciplinair onderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | interdisciplinair onderwijs | |
dc.subject.keywords | vakoverstijgend onderwijs | |
dc.subject.keywords | samenwerking tussen schoolvakken | |
dc.subject.keywords | Maatschappijwetenschappen | |
dc.subject.keywords | Maatschappijleer | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Maatschappijleer | |