Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKoster, B.
dc.contributor.authorGruisen, B.G.M.
dc.date.accessioned2010-08-30T17:00:44Z
dc.date.available2010-08-30
dc.date.available2010-08-30T17:00:44Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5409
dc.description.abstractHet onderzoek richt zich op de al dan niet stimulerende werking van interdisciplinair onderwijs (in casu van Maatschappijwetenschappen en Engels) bij eindexamenleerlingen VWO van een particuliere school. De conclusie is onthutsend !
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent366592 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleTearing down the classroom wall : een onderzoek naar de effecten van interdisciplinair onderwijs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsinterdisciplinair onderwijs
dc.subject.keywordsvakoverstijgend onderwijs
dc.subject.keywordssamenwerking tussen schoolvakken
dc.subject.keywordsMaatschappijwetenschappen
dc.subject.keywordsMaatschappijleer
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Maatschappijleer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record