Documentaire: Manieren en technieken om een verhaal te vertellen
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Hildebrand, Wil | |
dc.contributor.advisor | Ginkel, Stan van | |
dc.contributor.advisor | Psau, Ivana Cerovecki | |
dc.contributor.advisor | Hogenkamp, Bert | |
dc.contributor.advisor | Barnard, Bart | |
dc.contributor.author | Donselaar, F. van | |
dc.date.accessioned | 2010-08-26T17:01:21Z | |
dc.date.available | 2010-08-26 | |
dc.date.available | 2010-08-26T17:01:21Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5371 | |
dc.description.abstract | Hoe vertel je het verhaal in een documentaire? Een kwalitatief onderzoek op basis van een vergelijkende matrix naar de manieren en technieken om een verhaal te vertellen in een documentaire. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Documentaire: Manieren en technieken om een verhaal te vertellen | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Documentaire, documentary, Storytelling, VPRO, VPRO Tegenlicht, televisiedocumentaire, verhalen vertellen, vormen van documentaire, future affairs documentaire, vormen van realisme, retorische overtuiging, BBC If, Frontline, vergelijkende matrix, perspectief, | |
dc.subject.courseuu | Kunstbeleid en -management |