Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMasson, Eef
dc.contributor.authorGelder, M. van
dc.date.accessioned2010-08-25T17:00:37Z
dc.date.available2010-08-25
dc.date.available2010-08-25T17:00:37Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5311
dc.description.abstractDe focus ligt in deze scriptie op de manier waarop hybride films gebruik maken van non-fictieconventies en wat de functie daarvan is in verschillende films. Dit wordt gedaan aan de hand van drie vragen. Eerst wordt er gekeken naar dat wat er in beeld te zien is. Vervolgens wordt dit beeld gekoppelt aan een non-fictieconventie. Aan welke non-fictieconventie refereert datgene wat te zien is in beeld? Tenslotte worden de verschillende functies die het gebruik van deze non-fictieconventies kunnen hebben in verschillende films genoemd.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent123904 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleOnwerkelijk Waar; Een Analyse van Non-fictieconventies in Hybride films
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsnon-fictieconventies, hybride film, filmconventies
dc.subject.courseuuFilm- en Televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record