dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Externe beoordelaar - External assesor, | |
dc.contributor.author | Boven, Kristof van | |
dc.date.accessioned | 2022-02-25T00:00:38Z | |
dc.date.available | 2022-02-25T00:00:38Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/530 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | EN | |
dc.subject | De ScreeLing test, origineel opgesteld als een screeningstest voor taalvaardigheden na hersenletsel, wordt in dit artikel getest op de mogelijkheid om toe te voegen aan het diagnostische proces voor (subvormen van) PPA, Alzheimer en frontotemporale dementie | |
dc.title | Differential Abilities of the ScreeLing in Primary Progressive Aphasia, Behavioural Variant Frontotemporal Dementia, and Alzheimer’s Dementia | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | PPA, ScreeLing, Alzheimer's Disease, frontotemporal dementia, neuropsychological testing, diagnostic process | |
dc.subject.courseuu | Neuropsychology | |
dc.thesis.id | 2469 | |