Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLeurs, dr. R.H.
dc.contributor.authorKeijzer, K.J.M. de
dc.date.accessioned2010-08-25T17:00:30Z
dc.date.available2010-08-25
dc.date.available2010-08-25T17:00:30Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5303
dc.description.abstractDe Keijzer analyseert de populaire actie voor het goede doel Serious Request van radiozender 3FM. Hij bekijkt hoe zij als media-evenement gebruikmaken van Transmedia Storytelling.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1371780 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleMedia-Evenement 2.0. Wat voor vorm Transmedia Storytelling is 3FM Serious Request?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywords3FM, Transmedia Storytelling, Media-Evenement, Serious Request
dc.subject.courseuuFilm- en Televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record