Verschillende modellen voor de invulling van het mentoraat in de bovenbouw van het voortgezet onderwijs.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Groothuis, M | |
dc.contributor.author | Loosbroek, R. van | |
dc.date.accessioned | 2010-08-17T17:00:45Z | |
dc.date.available | 2010-08-17 | |
dc.date.available | 2010-08-17T17:00:45Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5219 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 89188 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Verschillende modellen voor de invulling van het mentoraat in de bovenbouw van het voortgezet onderwijs. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Filosofie |