Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMulder, Theo
dc.contributor.authorPatberg, M.C.
dc.date.accessioned2010-08-16T17:00:52Z
dc.date.available2010-08-16
dc.date.available2010-08-16T17:00:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5211
dc.description.abstractTijdens de bijeenkomsten van de maatwerkgroep afgelopen jaar is vaak gesproken over gedrag. Leerling gedrag, maar ook docentgedrag. Als biologie docenten vinden wij de deze ethologische benadering interessant. Waar weinig over gesproken is, is het innerlijk bij de personen die het gedrag vertonen. Waarom vertoont de ene docent zulk ander gedrag dan een andere? Marijke heeft een arbeidsverleden in het psychologische werkveld en is geïnteresseerd in de vraag of er een link is tussen de persoonlijkheidstypen van docenten en hun manier van orde houden. Martine werd door Marijke enthousiast. Haar sprak vooral de manier van dit onderzoek aan; het enquêteren van ervaren docenten en leren van hun onderwijservaringen
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent303104 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleIeder type zijn tip?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsorde problemen, mens type
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record