dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Van Waveren Hogervorst, C. | |
dc.contributor.author | Gerrits, A.J. | |
dc.contributor.author | Ouburg, W.G. | |
dc.contributor.author | Penners, E.E.W.H. | |
dc.date.accessioned | 2010-07-30T17:02:10Z | |
dc.date.available | 2010-07-30 | |
dc.date.available | 2010-07-30T17:02:10Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5061 | |
dc.description.abstract | Didactiek en werkvormen: ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. In dit onderzoek is er gekeken naar het gebruik van werkvormen in de wiskundeles. Op een traditionele school zijn er observaties uitgevoerd in zowel de onderbouw als de bovenbouw naar de inrichting van de les door de wiskundedocenten. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1102805 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Didactische werkvormen tijdens de wiskundeles in het vwo op een traditionele school | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | didactiek, werkvormen, wiskunde | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Wiskunde | |