Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVan Waveren Hogervorst, C.
dc.contributor.authorGerrits, A.J.
dc.contributor.authorOuburg, W.G.
dc.contributor.authorPenners, E.E.W.H.
dc.date.accessioned2010-07-30T17:02:10Z
dc.date.available2010-07-30
dc.date.available2010-07-30T17:02:10Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5061
dc.description.abstractDidactiek en werkvormen: ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. In dit onderzoek is er gekeken naar het gebruik van werkvormen in de wiskundeles. Op een traditionele school zijn er observaties uitgevoerd in zowel de onderbouw als de bovenbouw naar de inrichting van de les door de wiskundedocenten.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1102805 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDidactische werkvormen tijdens de wiskundeles in het vwo op een traditionele school
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsdidactiek, werkvormen, wiskunde
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Wiskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record