dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bavelaar, Hestia | |
dc.contributor.author | Meeuwissen, Isis | |
dc.date.accessioned | 2025-10-09T23:01:39Z | |
dc.date.available | 2025-10-09T23:01:39Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/50515 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | NL | |
dc.subject | In dit scriptieonderzoek is de huidige examenstof van het bovenbouwvak Kunst (algemeen) onder een dekoloniale loep gehouden, waarna aanpassingen zijn voorgesteld voor de examenstof. Deze aanpassingen zijn gericht op het verbeteren van die examenstof, zodat deze beter aansluit bij de dekoloniale tendens en mondialisering van de Westerse kunsthistorische discipline. | |
dc.title | Dekoloniaal denken over Kunst (algemeen) | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | dekolonialiteit; kunst (algemeen); curriculumvernieuwing | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis: educatie en communicatie | |
dc.thesis.id | 54473 | |