Historisch onderzoek als weg naar burgerschap
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wansink, Bjorn | |
dc.contributor.author | Kruijsse, Tineke | |
dc.date.accessioned | 2025-09-01T00:03:54Z | |
dc.date.available | 2025-09-01T00:03:54Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/50245 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | NL | |
dc.subject | Deze scriptie is een ontwerponderzoek over het behalen van educatieve burgerschapsdoelen binnen het reguliere geschiedeniscurriculum in de bovenbouw van het VWO. | |
dc.title | Historisch onderzoek als weg naar burgerschap | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | geschiedenis; educatie; burgerschap; onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Geschiedenis: educatie en communicatie | |
dc.thesis.id | 52691 |