dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor | Inge Pool en Evelyn Finnema.
Evt. Sigrid Vervoort en Hetty Ockhuijsen. | |
dc.contributor.advisor | Pool, Inge | |
dc.contributor.author | Bonants, Carlijn | |
dc.date.accessioned | 2025-09-01T00:02:57Z | |
dc.date.available | 2025-09-01T00:02:57Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/50224 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | EN | |
dc.subject | Het flexibel verpleegkundig vervolgonderwijs is een nieuw stelsel. Er wordt gespeculeerd over het loslaten van huidige diploma's en veranderen van gebruikelijke functietitels als gevolg van verder flexibiliseren. Daarom werd middels interviews opgehaald hoe verpleegkundigen hier zelf tegenaan kijken, zodat een sterke professionele identiteit behouden kan bijven. | |
dc.title | From Doing to Being a Critical Care Nurse: Nurses’ perspectives on professional identity formation in the context of flexible postgraduate education | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | professional identity; flexible postgraduate nursing education; flexible deployment; Entrustable Professional Activities (EPA); critical care nursing | |
dc.subject.courseuu | Verplegingswetenschap | |
dc.thesis.id | 48909 | |