Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributorInge Pool en Evelyn Finnema. Evt. Sigrid Vervoort en Hetty Ockhuijsen.
dc.contributor.advisorPool, Inge
dc.contributor.authorBonants, Carlijn
dc.date.accessioned2025-09-01T00:02:57Z
dc.date.available2025-09-01T00:02:57Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/50224
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoEN
dc.subjectHet flexibel verpleegkundig vervolgonderwijs is een nieuw stelsel. Er wordt gespeculeerd over het loslaten van huidige diploma's en veranderen van gebruikelijke functietitels als gevolg van verder flexibiliseren. Daarom werd middels interviews opgehaald hoe verpleegkundigen hier zelf tegenaan kijken, zodat een sterke professionele identiteit behouden kan bijven.
dc.titleFrom Doing to Being a Critical Care Nurse: Nurses’ perspectives on professional identity formation in the context of flexible postgraduate education
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsprofessional identity; flexible postgraduate nursing education; flexible deployment; Entrustable Professional Activities (EPA); critical care nursing
dc.subject.courseuuVerplegingswetenschap
dc.thesis.id48909


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record