dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | de Graaf, Willibrord | |
dc.contributor.advisor | Maier, Robert | |
dc.contributor.author | Schrama, M. | |
dc.date.accessioned | 2010-07-29T17:01:20Z | |
dc.date.available | 2010-07-29 | |
dc.date.available | 2010-07-29T17:01:20Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4987 | |
dc.description.abstract | Door middel van kwalitatief onderzoek komen verschillende typen ouders in het vmbo aan het licht. Elk type ouder heeft zijn eigen redenen om wel of niet betrokken te zijn bij de school van hun kinderen. De verschillende types zijn: ouders die aansturen op zelfstandigheid, allochtone ouders, bemoederende ouders, hoogopgeleide ouders. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 333997 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Meedoen of toekijken? Een analyse over de redenen van ouderbetrokkenheid in het vmbo | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | ouderbetrokkenheid | |
dc.subject.courseuu | Arbeid, zorg en welzijn: beleid en interventie | |