dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Endendijk, Joyce | |
dc.contributor.author | Romeling, Xena | |
dc.date.accessioned | 2025-08-15T23:01:20Z | |
dc.date.available | 2025-08-15T23:01:20Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/49771 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | EN | |
dc.subject | Deze scriptie onderzocht de factoren die van invloed zijn op de motivatie en mogelijkheden van internationale studenten in Nederland om de Nederlandse taal te leren, evenals hun behoeften daarbij. Er werd gebruikgemaakt van een mixed-methods benadering, waarbij kwantitatieve en kwalitatieve surveydata van 72 internationale studenten aan verschillende Nederlandse hoger onderwijsinstellingen werden gecombineerd. | |
dc.title | Dutch Language Acquisition of International Students in The Netherlands | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Youth, Education and Society | |
dc.thesis.id | 51781 | |