dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wansink, B.G.J. | |
dc.contributor.author | Joziasse, M.W.A. | |
dc.date.accessioned | 2010-07-27T17:01:17Z | |
dc.date.available | 2010-07-27 | |
dc.date.available | 2010-07-27T17:01:17Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4958 | |
dc.description.abstract | Zelfstandig werken tijdens de les is voor (bovenbouw-) leerlingen, zo blijkt uit onze lespraktijk, vaak heel erg moeilijk. Onderzoekers en docenten denken wel te weten hoe dit te verbeteren. Maar, wat vinden leerlingen zelf van zelfstandig werken tijdens de les? In ons onderzoek hebben we gevraagd naar de ervaringen en wensen van leerlingen in 4 havo en vwo m.b.t. zelfstandig werken. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 102444 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | PGO
Zelfstandig werken: Leerlingen aan het woord | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Zelfstandig werken, onderwijs, bovenbouw, leerlingen | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting | |