dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Jenks, Christopher | |
dc.contributor.author | Groningen, Roos van | |
dc.date.accessioned | 2025-08-06T23:01:28Z | |
dc.date.available | 2025-08-06T23:01:28Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/49547 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | EN | |
dc.subject | Deze scriptie gaat over het belang van de inclusie van neurodivergente studenten in het hoger onderwijs, in dit geval specifiek aan de Universiteit Utrecht, en hoe die inclusiviteit in de toekomst bevorderd kan worden. | |
dc.title | Seen but unnoticed: Fostering neuroinclusivity at Utrecht University | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Interculturele communicatie | |
dc.thesis.id | 50360 | |