Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorEvelein, Frits
dc.contributor.authorKersbergen, M.K.
dc.contributor.authorSlotboom, M.H.L.
dc.contributor.authorStolz, E.B.
dc.contributor.authorStraver, W.
dc.date.accessioned2010-07-27T17:01:12Z
dc.date.available2010-07-27
dc.date.available2010-07-27T17:01:12Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4950
dc.description.abstractIn elke klas zit wel een leerling die problemen heeft met lezen oftewel dyslexie heeft. De verschillende moderne vreemde talen die een leerling moet volgen kunnen zijn dan ook een uitdaging of zelfs een regelrechte ramp zijn. Dit PGO is een casestudie waarin aan de hand van theorie en interviews wordt gekeken naar welke maatregelen een dyslectische leerling daadwerkelijk kunnen helpen. Het onderzoek is onder andere uitgevoerd onder een aantal dyslectische leerlingen die de vakken Engels, Frans en Spaans volgen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent132310 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDyslexie in het Moderne Vreemde Talenonderwijs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsdyslexie
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Spaans


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record