Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorRijswijk, M.M. van
dc.contributor.authorGoetheer, M.E.C.
dc.contributor.authorSiegersma, T.C.
dc.date.accessioned2010-07-27T17:01:10Z
dc.date.available2010-07-27
dc.date.available2010-07-27T17:01:10Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4948
dc.description.abstractAls docent in opleiding ben je voortdurend bezig met het leren lesgeven. Je probeert een goede docent te worden. Maar ook als je al docent bent, wordt je geacht te blijven leren. De docent moet zich steeds blijven professionaliseren, de recente ontwikkelingen rondom de Functiemix bevestigen dit. Maar uit onderzoek blijkt dat docenten weinig gebruik maken van de mogelijkheid om te leren en zich te professionaliseren. Hoe kun je groeien als leraar? En tegen welke knelpunten loop je dan aan? Dit onderzoek beschrijft de knelpunten die docenten op twee middelbare scholen tegenkomen ten aanzien van professionalisering.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent153338 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleGroeien als leraar. Kan dat? Het verschil tussen gewenste professionalisering en daadwerkelijke professionalisering op twee middelbare scholen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsprofessionalisering, POP, leren van docenten
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Aardrijkskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record