dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Rijswijk, M.M. van | |
dc.contributor.author | Goetheer, M.E.C. | |
dc.contributor.author | Siegersma, T.C. | |
dc.date.accessioned | 2010-07-27T17:01:10Z | |
dc.date.available | 2010-07-27 | |
dc.date.available | 2010-07-27T17:01:10Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4948 | |
dc.description.abstract | Als docent in opleiding ben je voortdurend bezig met het leren lesgeven. Je probeert een goede docent te worden. Maar ook als je al docent bent, wordt je geacht te blijven leren. De docent moet zich steeds blijven professionaliseren, de recente ontwikkelingen rondom de Functiemix bevestigen dit. Maar uit onderzoek blijkt dat docenten weinig gebruik maken van de mogelijkheid om te leren en zich te professionaliseren. Hoe kun je groeien als leraar? En tegen welke knelpunten loop je dan aan? Dit onderzoek beschrijft de knelpunten die docenten op twee middelbare scholen tegenkomen ten aanzien van professionalisering. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 153338 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Groeien als leraar. Kan dat?
Het verschil tussen gewenste professionalisering en daadwerkelijke professionalisering op twee middelbare scholen | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | professionalisering, POP, leren van docenten | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Aardrijkskunde | |