Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBrillenburg Wurth, Kiene
dc.contributor.authorWiersma, Marit
dc.date.accessioned2025-07-29T00:01:44Z
dc.date.available2025-07-29T00:01:44Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/49427
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectDeze scriptie onderzoekt hoe het concept decentering kan bijdragen aan een meer relationele en contextuele benadering van mentale gezondheid bij jongeren, met het onderwijs als sleutelcontext. Centraal staat het programma License to Chill, dat jongeren met beginnende mentale klachten ondersteunt via groepssessies waarin veerkracht, betekenisgeving en sociale verbondenheid centraal staan.
dc.titleDecentering als lens voor mentale gezondheid van jongeren in het onderwijs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuMedical Humanities
dc.thesis.id49461


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record