Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLierop, Dea van
dc.contributor.authorKrijger, Bram
dc.date.accessioned2025-07-21T23:01:54Z
dc.date.available2025-07-21T23:01:54Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/49313
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoEN
dc.subjectHet autowerende beleid in Amsterdam heeft vergaande gevolgen voor de ruimtelijke inrichtig van de publieke ruimtes. Echter heeft de masculien-georienteerde publieke ruimte en haar veranderende gebruik andere gevolgen voor vrouwen dan voor mannen en hun veiligheidspercepties. In hoeverre zorgt de nieuwe (autoluwe) ruimtelijke inrichting voor een verandering in de veiligheidspercepties van vrouwen op straat? En zorgt het autowerende beleid potentieel voor een grotere gendered safety gap?
dc.titleAre Public Spaces Safe Enough to Participate? Urban Design, Public Behaviour, and Women’s Perceptions of Safety and Activity Participation
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuUrban and Economic Geography
dc.thesis.id48878


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record