Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTerlouw, Kees
dc.contributor.authorHuntjens, Bente
dc.date.accessioned2025-07-19T00:01:27Z
dc.date.available2025-07-19T00:01:27Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/49289
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectIn deze scriptie is de place-branding per schaalniveau onderzocht van de actoren Brainport, Eindhoven en Brabant. Vervolgens is de wisselwerking van de place-branding van deze verschillende schaalniveaus onderzocht. Hierbij ligt de focus van de branding op de uitting van kennis en innovatie.
dc.titleSamen sterk of in strijd met elkaar?: De wisselwerking van de place branding tussen Brainport, Eindhoven en Brabant
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsplace-branding, Brainport, Eindhoven, Brabant, identiteit, schaalniveau's, kennis, innovatie
dc.subject.courseuuUrban and Economic Geography
dc.thesis.id48737


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record