Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMilota, Megan
dc.contributor.authorTas, Anoek
dc.date.accessioned2025-07-15T00:01:27Z
dc.date.available2025-07-15T00:01:27Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/49229
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectHet stageverslag gaat over een onderwijsmodule gemaakt voor het voortgezet onderwijs. Deze is gebaseerd op narrative medicine. Leerlingen lezen een verhaal van de Kinderverhalenbank WKZ, creëren een kunstwerk gebaseerd op dat verhaal en presenteren deze. Tussendoor wordt gebruik gemaakt van reflecties en interactieve opdrachten. Het uiteindelijke doel is het perspectief van een ander kunnen innemen en empathie ervaren.
dc.title“Zien door andere ogen” Een onderwijsmodule gericht op kunst, verhalen en het perspectief van jonge patiënten
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuMedical Humanities
dc.thesis.id48251


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record