Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJansen, F.
dc.contributor.authorHeyms, C.A.F.
dc.date.accessioned2010-07-27T17:00:17Z
dc.date.available2010-07-27
dc.date.available2010-07-27T17:00:17Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4896
dc.description.abstractDit onderzoek richt zich op de vraag of de bekendheid van een bedrijf, goed doel of politieke partij bedraagt aan de waardering van jongeren voor commerciële sms-berichten die verzonden worden door deze organisaties. Ook wordt er gekeken naar de mate waarin een bedrijf als ouderwets of modern wordt beschouwd. Dit onderzoek wordt uitgevoerd naar aanleiding van de discrepantie tussen de twee eerdere scriptie van Croes en Boerma waar tegengestelde resultaten werden gevonden. Uit het onderzoek kan geconcludeerd worden dat bij een bedrijf er wel een mate van belang is van de bekendheid van het bedrijf, maar dat deze niet overeenkomt met de discrepantie tussen Croes en Boerma.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent822842 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe bekende Smiley. Een onderzoek naar de rol van de bekendheid van verschillende typen organisaties op de waardering van jongeren voor commerciële sms-berichten.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordssms, smiley, commerciële sms-berichten, waardering, bekendheid, organisaties
dc.subject.courseuuCommunicatiestudies


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record