Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMaier, Robert
dc.contributor.authorKrabben, L.P.W. van der
dc.date.accessioned2010-07-26T17:00:33Z
dc.date.available2010-07-26
dc.date.available2010-07-26T17:00:33Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4886
dc.description.abstractEen kwalitatief onderzoek naar de rol van het voortgezet onderwijs en het middelbaar beroepsonderwijs in de loverboyproblematiek.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent646580 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe school als reddende institutie?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLoverboys
dc.subject.keywordsloverboyproblematiek
dc.subject.keywordsmaatschappelijke opdracht onderwijs
dc.subject.keywordsveiligheidsissues scholen.
dc.subject.courseuuArbeid, zorg en welzijn: beleid en interventie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record