De impact van het gebruik van een heuristiekboom op het leerproces van studenten.
| dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
| dc.contributor.advisor | Externe beoordelaar - External assesor, | |
| dc.contributor.author | Alders, Julie | |
| dc.date.accessioned | 2025-04-03T14:01:39Z | |
| dc.date.available | 2025-04-03T14:01:39Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/48793 | |
| dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
| dc.language.iso | NL | |
| dc.subject | Heuristiekbomen | |
| dc.title | De impact van het gebruik van een heuristiekboom op het leerproces van studenten. | |
| dc.type.content | Bachelor Thesis | |
| dc.rights.accessrights | Open Access | |
| dc.subject.courseuu | Wiskunde & Toepassingen | |
| dc.thesis.id | 19015 |
