dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Roberts, Flora | |
dc.contributor.author | Hoornsman, Iris | |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T01:03:44Z | |
dc.date.available | 2024-11-15T01:03:44Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/48154 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | NL | |
dc.subject | Een onderzoek naar wensen van docenten en leerlingen in het voortgezet onderwijs over duurzaamheidsonderwijs, museumeducatie en excursies naar de Biesbosch. Dit onderzoek vormt de basis voor een lessenreeks waar watersnood in de Biesbosch door de eeuwen heen een rode draad is, met als doel waterbewustzijn onder de jeugd te vergroten. Ook komt een beschrijving van de Biesbosch en de geschiedenis ervan aan bod in de scriptie. | |
dc.title | Watersnood in de Biesbosch: vroeger en straks. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Cultuurgeschiedenis en erfgoed | |
dc.thesis.id | 40820 | |