Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorRoelfsema, Hein
dc.contributor.authorFeijen, Reinier
dc.date.accessioned2024-08-29T23:00:45Z
dc.date.available2024-08-29T23:00:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/47483
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoEN
dc.subjectHet onderzoek richt zich op hoe Herbalife, als een voedingsmiddelen- en supplementenbedrijf met een directe verkoop organisatiestructuur, wetenschappelijke kennis over ziektepreventie kan overdragen en inzetten als marketingstrategie. Het doel is om de mogelijkheden te identificeren waarmee Herbalife haar producten effectiever in de markt kan zetten en sales kan bevorderen voor haar distributeurs
dc.titleHerbalife en de kansen binnen ziektepreventie kennisoverdracht en marketingstrategie
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuScience and Business Management
dc.thesis.id38391


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record