dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bekir, Semiha | |
dc.contributor.author | Schoemaker, Nadia | |
dc.date.accessioned | 2024-08-29T00:03:00Z | |
dc.date.available | 2024-08-29T00:03:00Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/47467 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | EN | |
dc.subject | Het doel van dit onderzoek was om te onderzoeken hoe basisschoolleerkrachten op Sint Maarten deelnemen aan professionele ontwikkelingsactiviteiten om continu hun vaardigheden in het lesgeven middels ICT te ontwikkelen en bij te stellen. De data zijn verzameld middels de analyse van beleidsdocumenten en elf semigestructureerde interviews. | |
dc.title | Exploring Sint Maarten Primary School Teachers' Attitudes and Capabilities to
Integrating ICT in the Classroom and Ensure a Lifelong Learning | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | ICT; professionele ontwikkeling; onderwijsvaardigheden; 21e eeuwse vaardigheden; basisschool | |
dc.subject.courseuu | Youth, Education and Society | |
dc.thesis.id | 38287 | |