dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Lierop, Dea van | |
dc.contributor.author | Adriaans, Mark | |
dc.date.accessioned | 2024-07-31T23:04:55Z | |
dc.date.available | 2024-07-31T23:04:55Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/47040 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | NL | |
dc.subject | Dit onderzoek richt zich op het verkrijgen van een breder begrip van hoe thuiswonende ouderen in de gemeente Utrecht hun mobiliteit en gepercipieerde bereikbaarheid vormgeven, welke factoren deze beperken, en welke gevolgen dit heeft voor hun gevoel van bereikbaarheid. Door gebruik te maken van focusgroepen en de theorieën rondom vervoersarmoede, is onderzocht welke ervaringen, visies en factoren bijdragen aan het vormgeven van de mobiliteit van ouderen. | |
dc.title | Beperkt, bereikbaar: een kwalitatief onderzoek naar de mobiliteitservaringen en gepercipieerde bereikbaarheid van thuiswonende ouderen in de gemeente Utrecht | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Vervoersarmoede;bereikbaarheid;mobiliteit;mobiliteitsbeperkingen;transportbeleid;ouderen;Utrecht;focusgroepen | |
dc.subject.courseuu | Urban and Economic Geography | |
dc.thesis.id | 35592 | |