Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTribushinina, E.
dc.contributor.authorKarstel, Thamar
dc.date.accessioned2024-07-31T23:02:41Z
dc.date.available2024-07-31T23:02:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/46998
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectEr is onderzoek gedaan naar eentalige en tweetalige kleuters in Nederland die het Engels leren als vreemde taal. De receptieve woordenschat- en grammaticakennis is getoetst. Daarnaast is onderzocht of er een relatie is tussen de Engelse taalvaardigheid en het taalbewustzijn en selectieve aandacht.
dc.titleHeeft meertaligheid invloed bij het leren van een nieuwe taal? De rol van taalbewustzijn en selectieve aandacht.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsTweetaligheid, meertaligheid, selectieve aandacht, taalbewustzijn, Engelse receptieve taalvaardigheid, woordenschat, grammatica
dc.subject.courseuuMeertaligheid en taalverwerving
dc.thesis.id33093


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record