dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tribushinina, E. | |
dc.contributor.author | Karstel, Thamar | |
dc.date.accessioned | 2024-07-31T23:02:41Z | |
dc.date.available | 2024-07-31T23:02:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/46998 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | NL | |
dc.subject | Er is onderzoek gedaan naar eentalige en tweetalige kleuters in Nederland die het Engels leren als vreemde taal. De receptieve woordenschat- en grammaticakennis is getoetst. Daarnaast is onderzocht of er een relatie is tussen de Engelse taalvaardigheid en het taalbewustzijn en selectieve aandacht. | |
dc.title | Heeft meertaligheid invloed bij het leren van een nieuwe taal? De rol van taalbewustzijn en selectieve aandacht. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Tweetaligheid, meertaligheid, selectieve aandacht, taalbewustzijn, Engelse receptieve taalvaardigheid, woordenschat, grammatica | |
dc.subject.courseuu | Meertaligheid en taalverwerving | |
dc.thesis.id | 33093 | |