Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorDijst, M.
dc.contributor.authorBrouwers, E.A.M.
dc.date.accessioned2010-07-12T17:00:32Z
dc.date.available2010-07-12
dc.date.available2010-07-12T17:00:32Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4698
dc.description.abstractE-shoppen heeft invloed op de manier waarop wij gebruik maken van de binnenstad, dat blijkt uit vele studies. Maar er is nauwelijks aandacht voor de gevolgen voor beleving en waardering van winkelen in de binnenstad. Terwijl het aannemelijk is, dat dit ook verandert. Bovendien, ook de beleving en waardering van E-shoppen en winkelen in de binnenstad, bepalen mede ons keuzegedrag voor 'hoe' wij winkelen. Deze twee aspecten zijn nog wetenschappelijk onderbelicht, en een zeer belangrijke factor. Daarnaast is er in de literatuur nog weinig onderscheid naar productcategorie, terwijl voor elke productcategorie E-shopgedrag zich anders vormt en ook andere uitwerkingen op de winkels in de binnenstad heeft. Deze studie is hier ook dieper op ingegaan.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent12761600 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleDe beleving van winkels in de binnenstad in het E-shoptijdperk. Een studie naar de invloed van E-shoppen per productcategorie, op het gebruik, de beleving en waardering van winkels in de binnenstad
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsE-shoppen, beleving, waardering, productcategorie, binnenstad, winkels
dc.subject.courseuuStadsgeografie (Urban Geography)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record