dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Soto van der Plas, Christina | |
dc.contributor.author | Dijk, Julia van | |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T23:02:50Z | |
dc.date.available | 2024-07-08T23:02:50Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/46655 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | ES | |
dc.subject | Deze scriptie onderzoekt in hoeverre de maatregelen genomen door docenten Spaans op middelbare scholen voor hun leerlingen met dyslexie aansluiten op de wetenschappelijke literatuur over dit onderwerp, oog hebbend voor de wet op Passend Onderwijs en kansengelijkheid. | |
dc.title | La dislexia en alumnos de ELE en los Países Bajos: identificación del apoyo prestado por el profesor | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Spaanse taal en cultuur: educatie en communicatie | |
dc.thesis.id | 32985 | |