Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHolleman, Bregje
dc.contributor.authorKraal, Max
dc.date.accessioned2024-03-08T00:00:43Z
dc.date.available2024-03-08T00:00:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/46121
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectIn dit onderzoek staan de interne communicatiemiddelen van [bedrijf] centraal. Dit bedrijf ondergaat een opsplisting in business units, waarin betrokkenheid hoog houden van belang is. Ten eerste is onderzocht wat de doelen, gehaalde doelen en doelbehoeften zijn waar de interne communicatiemiddelen op gericht zijn. Ten tweede geven interviews een beeld van de betrokkenheid die werknemers ervaren gedurende de opsplitsing door de communicatiemiddelen.
dc.titleDe synergie als utopie Een adviesrapport over behoeften en betrokkenheid van werknemers bij de interne communicatiemiddelen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuCommunicatie en Organisatie
dc.thesis.id28926


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record