Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVertommen, B.
dc.contributor.authorPoland, Emily
dc.date.accessioned2024-03-07T00:01:00Z
dc.date.available2024-03-07T00:01:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/46118
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectDit onderzoek heeft middels een corpusanalyse, een enquête en een A/B-test getracht te achterhalen wat veelgebruikte activerende tekstelementen zijn in online nieuwsbrieven, en of de toevoeging van dergelijke elementen zorgt voor een meer positieve waardering en een hogere click-through-rate.
dc.titleHet effect van activerende tekstelementen op de waardering en het klikgedrag
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuCommunicatie en Organisatie
dc.thesis.id28868


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record