Progressie in geografisch besef t.a.v. de stedelijke leefomgeving
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Favier, Tim | |
dc.contributor.author | Kramer, Daan | |
dc.date.accessioned | 2024-01-01T01:03:32Z | |
dc.date.available | 2024-01-01T01:03:32Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/45758 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | EN | |
dc.subject | De progressie in het geografisch besef (toepassing van geografisch werkwijzen, geografisch wereldbeeld en het stellen van geografische vragen) van leerlingen in de brugklas, derde klas en vijfde klas van de havo op het voortgezet onderwijs, ten aanzien van de stedelijke leefomgeving. | |
dc.title | Progressie in geografisch besef t.a.v. de stedelijke leefomgeving | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Geografie: educatie en communicatie | |
dc.thesis.id | 23257 |