Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorFavier, Tim
dc.contributor.authorKramer, Daan
dc.date.accessioned2024-01-01T01:03:32Z
dc.date.available2024-01-01T01:03:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/45758
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoEN
dc.subjectDe progressie in het geografisch besef (toepassing van geografisch werkwijzen, geografisch wereldbeeld en het stellen van geografische vragen) van leerlingen in de brugklas, derde klas en vijfde klas van de havo op het voortgezet onderwijs, ten aanzien van de stedelijke leefomgeving.
dc.titleProgressie in geografisch besef t.a.v. de stedelijke leefomgeving
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuGeografie: educatie en communicatie
dc.thesis.id23257


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record