dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bos, Esther | |
dc.contributor.author | Ramdhani, L.E. | |
dc.date.accessioned | 2010-04-08T17:00:10Z | |
dc.date.available | 2010-04-08 | |
dc.date.available | 2010-04-08T17:00:10Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4507 | |
dc.description.abstract | Media-educatie is op dit moment een hot-item met een grote stimulans vanuit de overheid. Samenwerking tussen het onderwijs en culturele/media-instellingen wordt hierbij van groot belang geacht. In deze scriptie word onderzocht op welke manier de samenwerking tussen voortgezet onderwijs en media-experts op het gebied van media-educatie vormgegeven kan worden en wat hierbij belangrijke aandachtspunten zijn. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 941509 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Samenwerking bij Media-Edcatie tussen Voortgezet Onderwijs en Media-instellingen | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | media-educatie, mediawijsheid, samenwerking | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis: educatie en communicatie | |