Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLeurs, Rob
dc.contributor.authorKooij, M. van
dc.date.accessioned2010-03-19T18:00:14Z
dc.date.available2010-03-19
dc.date.available2010-03-19T18:00:14Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4435
dc.description.abstractIn het programma SOS Sonja wordt aandacht besteed aan afvallen. Er wordt in beeld gebracht hoe verschillende kandidaten het Sonja Bakker dieet volgen. In dit onderzoek wordt aan de hand van de identiteitstheorie van Anthony Giddens onderzocht hoe gezondheid in SOS Sonja gerepresenteerd wordt. Uit het onderzoek blijkt dat er meer aandacht is voor de esthetische gevolgen van afvallen dan voor de medische. Welke gevolgen heeft dit voor het zelfbeeld en het beeld van anderen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent175616 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleOvergewicht op televisie: lelijk of ongezond?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsIdentiteit, Gezondheid, Social Comparison
dc.subject.courseuuFilm- en Televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record