Schreibfertigkeit in Lehrwerken: Eine Analyse anhand des Merkmals 'Funktionalität' des kommunikativen Ansatzes
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Sudhoff, Stefan | |
dc.contributor.author | Vos, Lisa | |
dc.date.accessioned | 2023-07-13T00:02:08Z | |
dc.date.available | 2023-07-13T00:02:08Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/44172 | |
dc.description.abstract | ["",""] | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | DU | |
dc.subject | Deze scriptie gaat over schrijfvaardigheid in Duits-lesmethodes aan de hand van het kenmerk 'functionaliteit' van de communicatieve aanpak. | |
dc.title | Schreibfertigkeit in Lehrwerken: Eine Analyse anhand des Merkmals 'Funktionalität' des kommunikativen Ansatzes | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Meertaligheid en taalverwerving | |
dc.thesis.id | 18793 |