De samenhang tussen reflectieaspecten, attributie en studiemotivatie in het hoger onderwijs
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Prins, FJ | |
dc.contributor.author | Leijsen, M.A. van | |
dc.date.accessioned | 2010-03-01T18:01:20Z | |
dc.date.available | 2010-03-01 | |
dc.date.available | 2010-03-01T18:01:20Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4347 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 393423 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De samenhang tussen reflectieaspecten, attributie en studiemotivatie in het hoger onderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Onderwijskundig ontwerp en advisering |