dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Elling, S. | |
dc.contributor.advisor | Lentz, L. | |
dc.contributor.author | Henssen, P.W.J. | |
dc.date.accessioned | 2010-03-01T18:00:19Z | |
dc.date.available | 2010-03-01 | |
dc.date.available | 2010-03-01T18:00:19Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4329 | |
dc.description.abstract | In dit onderzoek is getracht antwoord te geven op de vraag wat de waarde van Infocus als evaluatie-instrument voor informatieve websites is en wat daarbij de sterke en zwakke punten van deze methode zijn. Infocus is een relatief nieuw evaluatie-instrument dat nog in ontwikkeling is. Om de huidige waarde te bepalen is gekeken welke invloed bepaalde keuzes in de opzet hebben op het uiteindelijke gegenereerde resultaat. In de eerste plaats is gekeken welke proefpersonen het meest geschikt zijn voor onderzoek met Infocus en welke eisen aan hen gesteld moeten worden. Daarnaast is gekeken hoe hanteerbaar de huidige categorieën waar Infocus mee werkt zijn voor de onderzoeker en de proefpersonen. Ook is het effect van de keuze voor een gestructureerde opzet geanalyseerd en omgezet in aanbevelingen voor het verbeteren van de methode. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 7760065 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Infocus onder de loep: Een onderzoek naar de waarde van Infocus als evaluatie-instrument voor informatieve websites | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | infocus, website, websites, evaluatie, gebruikersonderzoek, evaluatie-instrument | |
dc.subject.courseuu | Communicatiestudies | |