Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMatthys, Mick
dc.contributor.advisorHörmann, Pauline
dc.contributor.authorDirksen, D.
dc.date.accessioned2010-02-16T18:01:46Z
dc.date.available2010-02-16
dc.date.available2010-02-16T18:01:46Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4281
dc.description.abstractIn deze scriptie wordt onderzocht welke betekenis kenniswerkers van de organisatie Horizon Training en Ontwikkeling geven aan de toepassing van persoonlijk kennismanagement. Bovendien wordt er gekeken naar het optimaliseren van de vorm en toepassing van PKM, zodat niet alleen collectieve, maar ook individuele doelstellingen kunnen worden behaald. Dit betekent dat de organisatie de rol van facilitator op zich neemt, en de medewerker die van participator. Nieuwe invloeden als ambitie, persoonlijke profilering en betekenisgeving in het werk spelen hierin een belangrijke rol. Uiteindelijk zijn aan de hand van dit onderzoek drie concrete aanbevelingen geformuleerd, welke het proces van persoonlijk kennismanagement binnen Horizon Training en Ontwikkeling verder kunnen ondersteunen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent710180 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleMIJN kennis, een kwalitatief onderzoek naar persoonlijk kennismanagement
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordskennismanagement, kennis, kennisintensieve organisatie, personal branding, profilering
dc.subject.courseuuCommunicatie, Beleid en Management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record