Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor-
dc.contributor.advisorRomijn, Bodine
dc.contributor.authorModderkolk, Elise
dc.date.accessioned2022-09-09T02:00:48Z
dc.date.available2022-09-09T02:00:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/42507
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectEen kwalitatief onderzoek naar de manier waarop je als theaterdocent de kunstvakdocentcompetenties inzet om een leerling in het voortgezet speciaal cluster 3 onderwijs te stimuleren tijdens een theaterles.
dc.titleEen gids in Talentenland
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuYouth, Education and Society
dc.thesis.id9573


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record