Een gids in Talentenland
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor | - | |
dc.contributor.advisor | Romijn, Bodine | |
dc.contributor.author | Modderkolk, Elise | |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T02:00:48Z | |
dc.date.available | 2022-09-09T02:00:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/42507 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | NL | |
dc.subject | Een kwalitatief onderzoek naar de manier waarop je als theaterdocent de kunstvakdocentcompetenties inzet om een leerling in het voortgezet speciaal cluster 3 onderwijs te stimuleren tijdens een theaterles. | |
dc.title | Een gids in Talentenland | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Youth, Education and Society | |
dc.thesis.id | 9573 |