dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Francot, Ryanne | |
dc.contributor.author | Banen, Lotte | |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T00:01:04Z | |
dc.date.available | 2022-09-09T00:01:04Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/42354 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | NL | |
dc.subject | Deze masterthesis beschrijft hoe jongeren in de overgang van volwassenheid zijn omgegaan met de Covid-19 maatregelen en wat dit deed met hun welbevinden. Daar waar de media en eerder onderzoek met name een beeld schets vanuit het risicoperspectief benadert dit onderzoek de omgang met Covid-19 vanuit het ecologisch veerkracht-perspectief. Waarbij inzicht is verkregen in welke hulpbronnen jongeren inzetten en hoe deze van betekenis voor hen zijn ten tijde van Covid-19. | |
dc.title | Veerkrachtig Omgaan met Covid-19: Perspectief van Jongeren uit de Randstad in Overgang naar Volwassenheid | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Youth, Education and Society | |
dc.thesis.id | 6115 | |