Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTuithof, Hanneke
dc.contributor.authorCeylan, Askin
dc.date.accessioned2022-08-09T00:02:00Z
dc.date.available2022-08-09T00:02:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/42196
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectDeze masterscriptie is een ontwerponderzoek met als doel het bevorderen van de taalvaardigheid en daarmee het historisch redeneren middels een praktische opdracht over de Middeleeuwen voor de doelgroep HAVO 4. Theoretisch en praktisch vooronderzoek bieden aandachtspunten en eventuele oplossingen. De concepten die ik heb gebruikt in dit onderzoek bestaan uit de componenten van Taalgericht Vakonderwijs aangevuld met schrijfvaardigheid. De onderzoeksvraag luidde: Aan welke kenmerken moet een prakt
dc.titleMysterie meets cluedo Een ontwerponderzoek naar hoe taal historische vaardigheden beïnvloedt
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuGeschiedenis: educatie en communicatie
dc.thesis.id8073


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record