Mysterie meets cluedo Een ontwerponderzoek naar hoe taal historische vaardigheden beïnvloedt
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tuithof, Hanneke | |
dc.contributor.author | Ceylan, Askin | |
dc.date.accessioned | 2022-08-09T00:02:00Z | |
dc.date.available | 2022-08-09T00:02:00Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/42196 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | NL | |
dc.subject | Deze masterscriptie is een ontwerponderzoek met als doel het bevorderen van de taalvaardigheid en daarmee het historisch redeneren middels een praktische opdracht over de Middeleeuwen voor de doelgroep HAVO 4. Theoretisch en praktisch vooronderzoek bieden aandachtspunten en eventuele oplossingen. De concepten die ik heb gebruikt in dit onderzoek bestaan uit de componenten van Taalgericht Vakonderwijs aangevuld met schrijfvaardigheid. De onderzoeksvraag luidde: Aan welke kenmerken moet een prakt | |
dc.title | Mysterie meets cluedo Een ontwerponderzoek naar hoe taal historische vaardigheden beïnvloedt | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Geschiedenis: educatie en communicatie | |
dc.thesis.id | 8073 |