Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHouvenaghel, E.M.H.
dc.contributor.authorVoskuilen, Loes
dc.date.accessioned2022-08-09T00:01:49Z
dc.date.available2022-08-09T00:01:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/42191
dc.description.abstractVoor dit onderzoek zijn lessen ontworpen over leesstrategieën voor drie 5 vwo klassen voor het vak Spaans. Twee van deze klassen behandelden de stof door middel van samenwerkend leren en de andere klas leerden individueel. Hun leermotivatie is gemeten voor en na de lessen en deze resultaten zijn vergeleken tussen de meetmomenten en tussen de verschillende klassen. Uit de resultaten bleek dat de klassen die samenwerkend leerden een grotere groei in leermotivatie meemaakten dan de groep die individueel leerden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoES
dc.subjectHet effect van samenwerkend leren op de leermotivatie van 5 vwo leerlingen bij het vak Spaans.
dc.titleEl efecto del aprendizaje cooperativo en la motivación para el aprendizaje del español
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsELE; aprendizaje cooperativo; motivación para el aprendizaje; estrategias de lectura
dc.subject.courseuuSpaanse taal en cultuur: educatie en communicatie
dc.thesis.id8071


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record