Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPinget, Anne-France
dc.contributor.authorBulk, Florine van den
dc.date.accessioned2022-07-28T01:02:25Z
dc.date.available2022-07-28T01:02:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/42008
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectDoor de productieve Engelse taalvaardigheden van leerlingen te meten, is er gekeken of één jaar aan schoolervaring met het onderwijzen van een tweetalige basisschoolklas de kwaliteit van het onderwijs significant heeft verbeterd.
dc.titleHet effect van de ervaring van basisscholen met tweetalig onderwijs op de leerprestaties
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstpo. tweetalig onderwijs
dc.subject.courseuuMeertaligheid en taalverwerving
dc.thesis.id7070


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record