Het effect van de ervaring van basisscholen met tweetalig onderwijs op de leerprestaties
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Pinget, Anne-France | |
dc.contributor.author | Bulk, Florine van den | |
dc.date.accessioned | 2022-07-28T01:02:25Z | |
dc.date.available | 2022-07-28T01:02:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/42008 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | NL | |
dc.subject | Door de productieve Engelse taalvaardigheden van leerlingen te meten, is er gekeken of één jaar aan schoolervaring met het onderwijzen van een tweetalige basisschoolklas de kwaliteit van het onderwijs significant heeft verbeterd. | |
dc.title | Het effect van de ervaring van basisscholen met tweetalig onderwijs op de leerprestaties | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | tpo. tweetalig onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Meertaligheid en taalverwerving | |
dc.thesis.id | 7070 |