dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Dortants, M.F.T. | |
dc.contributor.author | Hierden, B. van | |
dc.date.accessioned | 2010-02-08T18:01:09Z | |
dc.date.available | 2010-02-08 | |
dc.date.available | 2010-02-08T18:01:09Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4194 | |
dc.description.abstract | Resultaten van een onderzoek uitgevoerd op een ROC in Gelderland.
Aan werknemers van deze school werd de vraag gesteld in hoeverre de (algemeen christelijke) identiteit van de school betekenis heeft voor de werknemer persoonlijk en in het professionele handelen. De wijze waarop de identiteit van de school werd uitgewerkt bleek meerduidig, niet alleen voor de individuele docent, maar ook in strategische keuzes ten aanzien van het primaire proces. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 936104 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Met open vizier - een onderzoek naar de noodzaak van een heldere visie op identiteit | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | identity, education, normative professionality, organizational identity | |
dc.subject.courseuu | Bestuurs- en organisatiewetenschap | |