dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Houvenaghel, E.M.H. | |
dc.contributor.author | Romero Ojeda, Kelly | |
dc.date.accessioned | 2022-06-10T00:00:58Z | |
dc.date.available | 2022-06-10T00:00:58Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/41627 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | ES | |
dc.subject | De scriptie ging over de rol van de vrouw tijdens de Spaanse burgeroorlog. Om mijn data te verzamelen werd er drie sessies gedaan op een secundaire school, waar de leerlingen hun kritisch denken en spreekvaardigheid in het Spaans, over dit thema kunnen ontwikkelen. | |
dc.title | Pensamiento crítico y expresión oral:
Una serie de clases centrada en el rol de lamujer en la Guerra Civil Española | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Spaanse burgeroorlog, vrouw, stereotypen, kritisch denken, spreekvaardigheid | |
dc.subject.courseuu | Spanish Language and Culture: Education and Communication | |
dc.thesis.id | 4369 | |