Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHouvenaghel, E.M.H.
dc.contributor.authorRomero Ojeda, Kelly
dc.date.accessioned2022-06-10T00:00:58Z
dc.date.available2022-06-10T00:00:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/41627
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoES
dc.subjectDe scriptie ging over de rol van de vrouw tijdens de Spaanse burgeroorlog. Om mijn data te verzamelen werd er drie sessies gedaan op een secundaire school, waar de leerlingen hun kritisch denken en spreekvaardigheid in het Spaans, over dit thema kunnen ontwikkelen.
dc.titlePensamiento crítico y expresión oral: Una serie de clases centrada en el rol de lamujer en la Guerra Civil Española
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsSpaanse burgeroorlog, vrouw, stereotypen, kritisch denken, spreekvaardigheid
dc.subject.courseuuSpanish Language and Culture: Education and Communication
dc.thesis.id4369


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record