dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Graaff, Rick de | |
dc.contributor.author | Kaag, Fleur van der | |
dc.date.accessioned | 2022-04-09T00:00:30Z | |
dc.date.available | 2022-04-09T00:00:30Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/41472 | |
dc.description.abstract | In dit onderzoek is een vernieuwde lessenserie, ontworpen door Gijs Leenders, in de praktijk getoetst. De huidige euvels binnen het grammaticaonderwijs worden onder de loep gelegd en geprobeerd te verhelpen. Het onderzoek laat zien dat de lessenserie effect heeft, maar dat dit effect nog niet significant is. Vervolgonderzoek op een bij voorkeur grotere schaal, zal moeten uitwijzen of dit effect wel significant is. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | NL | |
dc.subject | Een onderzoek naar de effectiviteit van een vernieuwde lessenserie over grammatica. | |
dc.title | De weg naar grammaticaal inzicht | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Onderwijs; grammaticaonderwijs; grammaticaal inzicht; vernieuwing | |
dc.subject.courseuu | Dutch Language and Culture: Education and Communication | |
dc.thesis.id | 3300 | |