Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorGraaff, Rick de
dc.contributor.authorKaag, Fleur van der
dc.date.accessioned2022-04-09T00:00:30Z
dc.date.available2022-04-09T00:00:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/41472
dc.description.abstractIn dit onderzoek is een vernieuwde lessenserie, ontworpen door Gijs Leenders, in de praktijk getoetst. De huidige euvels binnen het grammaticaonderwijs worden onder de loep gelegd en geprobeerd te verhelpen. Het onderzoek laat zien dat de lessenserie effect heeft, maar dat dit effect nog niet significant is. Vervolgonderzoek op een bij voorkeur grotere schaal, zal moeten uitwijzen of dit effect wel significant is.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectEen onderzoek naar de effectiviteit van een vernieuwde lessenserie over grammatica.
dc.titleDe weg naar grammaticaal inzicht
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsOnderwijs; grammaticaonderwijs; grammaticaal inzicht; vernieuwing
dc.subject.courseuuDutch Language and Culture: Education and Communication
dc.thesis.id3300


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record