dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Weske, U. | |
dc.contributor.advisor | Veld, M.F.A | |
dc.contributor.author | Jansen, S.P. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-10T18:00:40Z | |
dc.date.available | 2018-12-10T18:00:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/41265 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1668379 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Connecting, Connecting Leaders: Een kwalitatief onderzoek naar de bijdrage van leiderschapstraining aan leiderschapsgedrag en Ability, Motivation & Opportunity die een verklaring voor deze bijdrage kunnen geven. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Leiderschap, Leiderschapsgedrag, Leiderschapstraining | |
dc.subject.courseuu | Strategisch Human Resource Management | |