Varen in de storm: zorgt een sterke visie voor de wind in de zeilen? Een onderzoek naar de verschillen in de aanpak van de coronacrisis tussen scholen met en scholen zonder een onderwijskundig concept
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Trappenburg, M.J. | |
dc.contributor.author | Wieling, F.A. | |
dc.date.accessioned | 2021-08-13T18:00:49Z | |
dc.date.available | 2021-08-13T18:00:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/40837 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1055460 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Varen in de storm: zorgt een sterke visie voor de wind in de zeilen? Een onderzoek naar de verschillen in de aanpak van de coronacrisis tussen scholen met en scholen zonder een onderwijskundig concept | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Publiek management |